یزد:3جشنواره ویژه جوانان مساجد استان یزد برگزار می شود

یزدفردا "مرحله نخست جشنواره بزرگ جوانان مساجد استان یزد ویژه اعضای كانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهریورماه سال جاری با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، این جشنواره در سه بخش آواها و نغمه‌های آسمانی، هنرهای نمایشی و شعر و قطعات ادبی در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.
جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی شامل تواشیح و سرود با موضوعات شهید و دفاع مقدس، غدیر، نماز، مهدویت، امام رضا(ع)، امام حسین(ع) و عاشورا، حضرت زهرا(س) و عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.
جشنواره هنرهای نمایشی نیز با موضوعات قصه‌های قرآن و آموزه‌های اخلاقی، نماز و جوانان، دفاع مقدس، همت مضاعف و كار مضاعف و مدیریت و عملكرد كانون فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.
جشنواره شعر و قطعات ادبی هم با عنوان گلدسته‌های سفید با موضوعات امید به آینده، نماز، مهدویت، سیره علوی و رضوی، انقلاب اسلامی و مسجد، عفاف و حجاب برگزار می گردد.
علاقمندان تا پانزدهم شهریورماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه كانون مساجد استان یزد یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ارسال كنند.
مرحله دوم این جشنواره در آذرماه و در رشته‌های قرآن ، نشریات تجربی و وبلاگ‌نویسی ، هنرهای تجسمی و شیوه‌های نوین تدریس معارف دینی برگزار خواهد شد.
برگزیدگان این جشنواره به مسابقات كشوری جشنواره جوانان مساجد كشور اعزام می شوند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا